keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

72. Lomanen

Vietän täällä pientä lomasta. Tällä viikolla oli vain yksi työvuoro ja maanantaista lähtien on päiväkoti kiinni. Teen heinä- ja elokuussa muutaman keikan viikonloppuisin. Toimii kyllä minulle. Oon varmasti lomani ansainnut. Olen tilannut kaunista ja lämmintä säätä, että voidaan aappasen kanssa tehdä rantapiknikkejä ja semmoista mukavaa. Suunnitteilla paljon leikkipuistoja ja pyöräilyjuttuja ja rannalle mennään taas kun lämpötilat sen sallivat. Ensi viikolle on suunnitelmissa muutama päivä lomailua mummin ja vaarin tykönä tuossa lähelä ja seuraavalla viikolla onkin sitten miehellä loma.

Lomasuunnitelmat tolle miehen lomaviikolle meni ainakin osittain uusiksi, mutta katsotaan nyt mitä me saadaan kehitettyä.

Minulla on paljon kankaisiin ja ompelukoneeseen liittyviä suunnitelmia heti tässä loman alkuun. Pari hametta odottaa tekijäänsä noin muunmuassa. Lapsen nukelle olen luvannut tehdä sitä sun tätä ja pitäisi korjata joitakin vaatteita myös.

Eipä tässä sen kummempaa. Pitää alkaa imuroimaan, koska lupasin imurin äidilleni lainaan. Heidän imuri kun teki tenän.


-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti