maanantai 4. helmikuuta 2013

38. Kännykkäkokeilu

Latasin puhelimeeni sovelluksen, jolla voin päivittää blogia. Olin joskus lukenut sovelluksen olemassaolosta, mutta olin mieltänyt sen lähinnä hienosteluksi. Totesin kuitenkin, että en välttämättä edes jaksa vaivautua päivän aikana tietokoneelle, mutta puhelin minulla on käytössä päivittäin. Saa nähdä lisääkö tämä sovellus bloggausaktiivisuuttani (anteeksi, tulipa sanahirviö).

Vuonna 2011 sairastelin paljon, angiinaa ja sen sellaista. Vuosi sitten kävin TYKSissä tutkimuksissa toistuvien nielutulehdusten takia. Tutkivat ja totesivat, että katsotaan vuoden päästä uudestaan. Se vuoden päästä oli tänään. Tavallaan oli ehkä ihan turha reissu, kun lääkäri kurkkas nenään " hiukan tukkoisuutta" Ihanko tosi, en olisi uskonut olenhan vain potenut flunssaa koko viikonlopun. Katsoi nieluun "noh, onhan nää isot" Aijaa, en ole kuullutkaan ennen. Noh, päädyttiin kuitenkin ettei nyt mitään leikkausjuttuja tähän hätään, kun ei kerran ole ollut ongelmia koko vuoden aikana, jos tulee jotain niin uudella lähetteellä sitten.

Jännä sinänsä, jos muistan oikein olin vuosi sitten lähes varma, että hsluan sen leikkauksen, mutta nyt en ollut lainkaan niin varma asian suhteen.

Olemme olleet Ainon kanssa koko viikonlopun flunssassa jonks rsivostuttavimpana oireena on aivan kamala yskä. Viheliäistä. Aino on jo paljon paremmassa kunnossa ja saa keskiviikkona mennä päiväkotiin. Olisi muutoin mennyt tänän, mutta oli eilen vielä paljin räkäisempi ja yskäisämpi sekä nosti lämpöä. Tänään on siis ollut ensimmäinen kuumeeton päivä.

Olen hieman uhmannut jumiani ja koittanut neuloa. Paksuhkolla langalla ja minulle tavallista paksummilla puikoilla, lopettaen heti kun alkaa tuntumaan pahalta. Vielä en ole jumppaamaan alkanut, koska on tämä flunssa. Olen myös pohtinut hyvää hierojaa tästä omalta kylältä.

Näin lopun yhteenvetona voisi todeta, että sairastellaan ja toivottavasti tervehdytään ja onneksi meillä ei sairastella kovin usein, sekä sen, että ainakin tekstin kirjoittaminen tuntuu sujuvan hyvin tämän sovelluksrn kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti