maanantai 1. lokakuuta 2012

12. Tuoksutikkuja vessassa

Olen nyt testaillut tuota Airwickiä jonkun aikaa, olen kovin mieltynyt tuohon Cool Linen & White Lilacin tuoksuun. Tikkujen määräksi meidän vessassa vakiintui kaksi tikkua ja siltikin tuoksu tulee sopivan mietona myös olohuoneeseen.

Eilen pääsin buzzaamaan, kun meillä oli vieraitakin ja jaoin tuoksupaketteja. Myös meille sopimaton Midnight Blackberry & Vanilla Silk sai uuden kodin.

Tähän mennessä olen käyttänyt vain tuoksukynttilöitä tai suitsukkeita, kun olen kaivannut jotain ilmanraikastusta. Nämä Airwickin tikut ovat kuitenkin huomattavasti huolettomammat, kun niitä ei tarvitse vahtia. Kuitenkin minua huolestuttaa se, että tuotteen tuoteselosteessa sanotaan, että tämä tuote on haitallista vesieliöstölle ja voi aiheittaa pitkäaikaisia haittavaikutuksia vesiympäristössä. miten tämä tuote sitten kuuluisi hävittää? Ja ennen kaikkea miksi tällaisia tuotteita tehdään?

En kyllä usko tulevaisuudessa ostavani tätä tuotetta, vaikka tuoksu onkin miellyttävä ja pitkäkestoinen, hävittämisongelmat kuitenkin mietityttävät aivan liikaa tällaisen tuotteen kohdalla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti